sobota, 27 lipca 2013

New In


Trzeba już zacząć rozglądać się za czymś cieplejszym,ale ja jak zawsze mam z tym problem.
Cały czas kupuje letnie rzeczy, nawet zimą. Chyba powinnam zamieszkać w jakimś cieplejszym kraju to nie będzie problemu.
Kupuje te rzeczy, które mi się podobają a nie które są aktualnie "modne".


Uwielbiam T-shirty oversize, zawsze kupuje za duże L/XL bo lubię czuć się swobodnie, nie lubię jak mnie coś opina i jest za bardzo dopasowane.
Czasem zdarza mi się kupować na dziale męskim, bo faceci mają ładniejsze nadruki :)

Ten kojarzy mi się z piosenką Michaela J "BAD"





Sinsay

Coś ponadczasowego,na każdą okazję biała koszula.
Ich nigdy dość w szafie, zawsze znajdzie się miejsce na kolejną.





Reserved %



Jeszcze nie miałam  T-shirtu z naszyjnikiem, dlatego mnie zaintrygował .
Martwię się tylko co będzie kiedy nadejdzie pora na pranie :)








Zara %


Sukienka to zdecydowanie mój ostatni najlepszy zakup.
Leży jakby była szyta wprost na mnie ( cały czas się łudze) :)
Ma wycięcia po bokach i asymetryczny dół.
Już nie mogę doczekać się kiedy ją włożę.






Reporter %













Jewellery:




body chain













Cosmetics:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz